ايران هاست | iranhost ايران هاست | iranhost .

ايران هاست | iranhost

درباره ايران هاست

ايران هاست در سال 1999 ميلادي آغاز به كار نمود و به جرات مي توان اظهار داشت كه اين شركت از قديمي ترين و با سابقه ترين شركتهاي ميزباني وب در ايران مي باشد. از بدو تاسيس تاكنون نهايت تلاش ايران هاست ارائه بهترين سرويس به ايرانيان عزيز بوده است. ايران هاست تمام شهرت و اعتبار خود را توسط كاربران خود به دست آورده است و در طي اين سالها همواره "رضايت مشتري" يكي از اصول ايران هاست بوده است. ايران هاست بر اين عقيده است كه شهرت در عصر حاضر مهمترين عامل موفقيت است و تنها راه آن رضايت مشتريان و ارائه امكانات بر اساس آخرين فن آوريهاي ممكن است . از اين رو ايران هاست، خود را ملزم به ارائه سرويسي با بالاترين كيفيت و بهترين پشتيباني فني مي دارد و بر اين باور است كه تنها راه پيشرفت تداوم ارائه چنين خدماتي مي باشد. تيم ايران هاست همواره تمامي تلاش خود را در جهت ارتقاي كيفي سرويسها و رضايت كاربران به كار مي گيرد. سرمايه گذاري ايران هاست بر روي سخت افزار، نرم افزار و زير ساخت هاي شبكه موجب مي شود تا كاربران تنها به توسعه خدمات آنلاين خود بپردازند و نگراني ديگري نداشته باشند. شما با انتخاب ايران هاست به كيفيت، پابداري و امنيت مورد نياز براي تجارت خود دست مي يابيد. از يك سايت شخصي كوچك تا يك سرويس سازماني بسيار بزرگ، ايران هاست راه حلي جامع ، براي نيازهاي شما تهيه ديده است.

 

1378 (1999)

تاسيس شركت

بارويكرد ارائه بستر مناسب براي توسعه خدمات آنلاين در فضاي مجازي

 

1379

ارائه اولين تك page ها به عنوان سايت براي معرفي محصولات و خدمات شركت ها و اختصاص ايميل اختصاصي براي آن شركت ها

 

1380

توسعه مجموعه خدمات با ارائه انواع خدمات هاست و ايميل بر روي بستر ويندوز 2003 در ديتاسنتر هاي مستقر در آمريكا

 

1381

ارائه نمايندگي حجمي با هدف فراهم سازي بستر تجارت هاستينگ براي افراد و همچنين شركت هاي كوچك

 

1387

راه اندازي گفتگوي آنلاين 12 ساعته (8 صبح الي 10 شب)

راه اندازي سامانه پيام كوتاه جهت اطلاع رساني هاي آني با هدف سهولت ارتباط و مخاطبين با ايران هاست

ارائه درگاه پرداخت آنلاين

 

1388

فراهم سازي بستر جديد ميزباني بر روي ديتاسنتر هاي مستقر در كانادا جهت ارائه انواع خدمات ميزباني (اشتراكي -اختصاصي -ايميل)

كسب مدال برترين كيفيت از السيتكس

 

1389

راه اندازي سرويس هاي ميزباني بر روي بستر windows 2008 R2 به عنوان اولين و تنهاارائه كننده اين خدمت

راه اندازي ديتاسنتر داخل ايران

ارائه انواع خدمات ميزباني مبتني بر سيستم عامل windows 2008 R2 در داخل ايران

 

1390

ارائه سرويس VDS سرور اختصاصي مجازي كانادا به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات مجازي سازي با سرويس Hyper-V

راه اندازي وبلاگ ايران هاست جهت ارتقاء سطح دانش مديران و مخاطبين وب سايت ها

 

1391

افزايش ساعات كار حضوري و تلفني جهت پاسخ گويي در تمام روزها و ايام سال از ساعت 8 صبح تا 12:30 بامداد راه اندازي شماره تلفن 83305

اولين ميزبان ايران با پشتيباني 24 ساعته از طريق تلفن و ايميل و گفتگوي آنلاين در تمامي ساعات و روزهاي سال

عضويت در رايپ

 

1392

ارائه نسخه آزمايشي سرويس جديد وب سايت با هدف راه اندازي انواع سايت بدون نياز به داشتن دانش فني

ارائه ميزباني وب نمايندگي حجمي مبتني بر سيستم عامل ويندوز 2012 بر روي سرور هاي قدرتمند در ديتاسنتر هاي ايران و كانادا

ارائه سرور اختصاصي مجازي (VDS) در ايران

ارائه سرورهاي قدرتمند اختصاصي داخل ايران

 

1393

ارائه نسخه اول سرويس وب سايت با رويكرد سهولت راه اندازي وب سايت هاي جذاب ، پر محتوا و پر مخاطب در كوتاه ترين زمان بدون نياز به دانش و تخصص فني

تكميل نيرو هاي متخصص و دانش نامه فني ايران هاست

 

1394

راه اندازي شبكه هاي مجازي ايران هاست با نام iranhostcom با هدف ارتباط كامل ،آسان و در لحظه در تلگرام و فيسبوك :

كانال تلگرام جهت اطلاع رساني و اخبار فني هر لحظه

كانال فيسبوك جهت اخبار مرتبط با مراسم ، جشن ها ، جشنواره و تخفيفات ايران هاست ، ايران و جهان

 

بهار و تابستان 1395

به روز رساني سخت افزاري كليه سرور ها با هدف افزايش سرعت

 ارتقا هاردديسك ها به هارد قدرتمند SSD

 ارتقا پردازنده ها به قدرتمند ترين پردازنده هاي روزدنيا

 استفاده از UTM ، قدرتمندترين ابزار جهت حفظ امنيت و نظارت دقيق بر شبكه

راه اندازي صفحه رسمي اينستاگرام ايران هاست

 

پاييز 1395

ارائه هاست وردپرس با هدف سهولت راه اندازي وب سايت با استفاده از موتور قدرتمند وردپرس

ارائه هاست لينوكس بر روي سرور هاي قدرتمند داخل ايران مبتني بر سيستم عامل CentOS7

ارائه ميزباني ايميل با سرويس هاي مبتني بر سيستم عامل Windows 2012

 

زمستان 1395

اخذ نمايندگي رسمي سرتوم جهت صدور انواع گواهي نامه هاي SSL

 

بهار 1396

راه اندازي زيرساخت ابري در ايران

ارايه خدمات سرور ابري و هاست ابري

ارايه هاست ويندوز 2016 ابري

 

پاييز 1397

راه اندازي باشگاه ايران هاست و ارايه كارت بانكي باشگاه با قابليت ارايه تخفيف هنگام خريد از ايران هاست و ساير مراكز فروشگاهي و خدماتي منتخب

 

بهار 1398

ارايه پكيج فروشگاه اينترنتي

ارايه خدمات ديجيتال ماركتينگ شامل تبليغ در گوگل و سئو

 

چرا ايران هاست را انتخاب نماييم؟

 

پاسخگويي مناسب

نحوه تماس و برخورد مناسب يكي از اصول اصلي در ايران هاست مي باشد.ما متعهد به پشتيباني با بالاترين كيفيت هستيم تمامي ما ايران هاستي ها سخت مي كوشيم تا بهترين سطح از خدمات را به شما ارائه كنيم. تيم پشتيباني ما 24 ساعته و در تمامي روز هاي سال از طريق تلفن، ايميل و گفتگوي زنده در دسترس خواهند بود. تعهدات ما، موجب گرديده تا يك تيم علاقمند به تكنولوژي را به خوبي توسط مديران سيستم آموزش دهيم تا خدماتي دقيق و سريع را به شما ارائه دهيم.

 

گارانتي بازگشت پول

جاي هيچ گونه نگراني نيست شما مي توانيد تا يك هفته پس از عقد قرار داد چنانچه مشكلي در سرويس ارائه شده به شما مشاهده نموديد مي توانيد قرارداد را فسخ و پول پرداخت شده را پس بگيريد.

 

آسايش خيال

خوشنامي و سابقه طولاني شركت روشنگر رايانه تهران به عنوان مالك 100% نام تجاري ايران هاست و همچنين حضور ايران هاست به عنوان يكي از 3 شركت بزرگ ميزباني وب در فهرست webhosting.info در ايران طي سالهاي اخير آسايش خيال كاربران را به همراه داشته و دارد.

 

امنيت

از آنجا كه امنيت جايگاه و اهميت ويژه اي در ارائه سرويس هاي ميزباني وب دارد ، ايران هاست نهايت تلاش خود را در جهت ارائه سرويسي مطمئن و امن مي نمايد . استفاده از فايروال هاي سخت افزاري و نرم افزاري و سوئيچ هاي شخصي از جمله اقدامات ايران هاست در اين جهت مي باشد. همچنين ايران هاست براي كليه وب سايت ها Application Isolation Mode را ارائه نموده است.

 

استفاده از نرم افزارهاي داراي License

ايران هاست برخلاف بسياري از شركتهاي ميزباني License نرم افزارهاي نصب شده بر روي سرور را خريداري نموده است بنابراين هميشه قابليت استفاده از آخرين نسخه آنها وجود دارد اين امر نقش به سزايي در بالا بردن امنيت سرور داراست.

 

استفاده از سخت افزارهاي مناسب

استفاده از سخت‌افزار مخصوص سرور موجب افزايش پايداري و طول عمر سرورها و همچنين كاهش احتمال بروز مشكلات سخت افزاري و كاهش قطعي‌هاي احتمالي سرورهاست. ايران هاست از سرورهاي قدرتمند HP جهت سرويس دهي استفاده مي كند.

 

مالكيت سرورها

ايران هاست براي سرويس دهي از سرويس شركت ديگري استفاده نمي كند بلكه خود مالك سرورهاي خود بوده كليه سرور هاي در يكي از بزرگترين ديتا سنترهاي دنيا به نام Savvis نگهداري مي شود ما كنترل كامل بر روي سرورها داشته و همچنين در صورت بروز هرگونه مشكل سخت افزاري اين مشكل توسط كارشناسان ديتاسنتر در كوتاه ترين زمان ممكن مرتفع خواهد شد. ضمنا بكاپ كليه اطلاعات در كانادا نيز نگهداري مي شود.

 

استفاده از ديتاسنترهاي معتبر

ديتاسنتر (محل نگهداري سرورها) نقشي مستقيم و تاثير بسيار بالايي در كيفيت سرويس دهي به سايتها دارد اتصال به بك بون OC192 موجب بالا بودن سرعت دسترسي سايتها مي شود همچنين اتصال به 6 بك بون ديگر باعث بالا رفتن زمان دسترسي به سايتها (Uptime) مي شود علاوه بر اين موارد مواردي كه در بخش شبكه ايران هاست به آن اشاره شده است امنيت و كيفيت شبكه را تضمين مي نمايد.

 

ارائه Application Isolation Mode

ايران هاست بر خلاف اكثريت قريب به اتفاق شركتهاي هاستينگ به هر وب سايت يك Application Pool اختصاصي ارائه مي دهد اين امكان موجب مي شود كه هر وب سايت در يك محيط ايزوله اجرا شود و ساير وب سايتها بر كارايي سايت تاثيري نداشته باشد. اين قابليت، تعداد وب سايتهايي كه شركت ميزبان مي تواند بر روي يك سرور ميزباني كند را به شدت پايين مي آورد به همين خاطر اكثر ميزبانها به خاطر كاهش هزينه ها اين قابليت را غير فعال مي كنند. ولي موجب امنيت بسيار بالا وب سايت و همچنين عدم تداخل پردازش وب سايتهاي ديگر مي گردد.

 

مانيتورينگ خودكار سرويس ها

كليه سرويسها توسط نرم افزارهاي مانيتورينگ خودكار از چندين نقطه در دنيا به صورت مداوم در حال تست و مانيتور هستند در صورت بروز اختلال در هر سرويس بلافاصله مديران سرورها از طريق ايميل و sms از حادثه مطلع و جهت رفع مشكل دست به كار خواهند شد.

 

شبكه Cluster

شبكه ايران هاست بر خلاف اكثر شركت هاي ميزباني وب كه از يك سرور و يا چند سرور جدا از هم تشكيل شده است، به صورت Cluster بوده و كليه سرويس ها اعم از سرويس وب، پست الكترونيكي، پايگاه داده SQL و سرويس DNS به صورت Load Balance مي باشد. اين امكان كه تنها با كنترل پنل Helm قابل اجرا مي باشد موجب مي شود هنگام ايجاد يك سايت در شبكه هر كدام از سرويس هاي آن سايت بر روي خلوت ترين سرور ايجاد شود و با افزوده شدن تعداد سايتها گسترش شبكه به سادگي افزودن سرور هاي جديد باشد. علاوه بر آن هنگام بروز مشكل براي يكي از سرور ها تنها بخشي از امكانات برخي از سايتها از كار مي افتد.

 

شبكه اي بي نظير

علاوه بر مطالب گفته شده در بخش شبكه ايران هاست و با توجه به مطالب ذيل مي توان به جرات اظهار داشت كه شبكه مورد استفاده در ايران هاست شبكه اي بي نظير است:

داراي ظرفيت روتينگ و سوئيچينگ 3.84 ترابايت در ثانيه كه پاسخگوي نياز همه كاربران در سطح بالا مي باشد

داراي چندين بك بون اصلي

طراحي شده براي به صفر رساندن ميزان از بين رفتن بسته هاي اطلاعاتي

كنترل و مونيتورينگ كليه پورت ها و سوئيچ ها بدون كاهش سرعت

 

بكاپ كامل اطلاعات

در صورت بروز مشكل سخت افزاري روي هارد ديسك هاي سرور كه منجر به تعويض هارد ديسك شود جاي هيچگونه نگراني نيست ما همواره چندين نسخه پشتيبان از كليه اطلاعات شامل فايلها پايگاه هاي داده و ايميلها را بر روي هارد ديسكهاي پشتيبان نگهداري مي كنيم. همه سرور ها در ايران هاست داراي حداقل دو هاردديسك جهت نگهداري و بازگشت سريع اطلاعات مي باشند. اين عمل اگرچه هزينه سنگيني را به شركت وارد مي سازد اما باعث مي شود تا در هنگام بروز حوادثي نظير سوختن هاردديسك ، پس از نصب مجدد سيستم عامل ، اطلاعات به سرعت بازيابي شوند و سرويس شما داراي كمترين زمان قطعي باشد.

 

كنترل پنل مديريت سرويس ها

ايران هاست علاوه بر كنترل پنل ميزباني وب به هر كاربر يك كنترل پنل جامع براي مديريت تمامي سرويسهاي خود ارائه مي دهد. در اين كنترل پنل مي توان از وضعيت كليه سرويسهاي خريداري شده مطلع شد و تاريخ پايان هر كدام را مشاهده كرد و به راحتي مي توان آنها را مديريت نمود همچنين با توجه به ثبت سوابق كاربران مي توان به راحتي يك سرويس جديد را تهيه نمود و يا سرويسها را تمديد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۰:۵۱ توسط:ايران هاست موضوع: نظرات (0)